

Sklep internetowy dostępny pod adresem www.jakama.pl jest własnością Ewy Paluszkiewicz, prowadzącej działalność gospodarczą pod firmą Ewa Paluszkiewicz Jakama, 32-043 Skała ul. Szewska 16 , zarejestrowanej w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministerstwo Gospodarki pod numerami NIP: 66771291323, REGON: 386967303, rachunek bankowy numer:
adres poczty elektronicznej: biuro@jakama.pl.
Sklep
stacjonarny znajduje się pod adresem Jakama, ul Gałczyńskiego 34 ,
31-564 Kraków.
Sklep czynny jest od poniedziałku do soboty w
godzinach 9:30 – 20:00 .
1. DEFINICJE
1.1.
Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem
www.jakama.pl
1.2.
Klient - pełnoletnia osoba fizyczna, mająca pełną zdolność
do czynności prawnych oraz osoba prawna, działająca za
pośrednictwem swoich organów lub przedstawicieli, korzystająca ze
Sklepu.
1.3.
Konsument – osoba fizyczna będąca Klientem Sklepu,
dokonująca zakupów w celu bezpośrednio niezwiązanym z jej
działalnością gospodarczą lub zawodową.
1.4.
Regulamin - niniejszy regulamin sklepu internetowego
www.jakama.pl określa zasady składania i przyjmowania zamówień, w
tym moment zawarcia umowy, warunki realizacji umowy sprzedaży,
uprawnienia kupującego będącego konsumentem, a związane z
odstąpieniem od umowy oraz tryb postępowania reklamacyjnego jak
również zasady świadczenia usługi elektronicznej i przetwarzania
danych osobowych.
1.5.
Formularz zamówienia - formularz dostępny na stronie
www.jakama.pl umożliwiający złożenie zamówienia zakupu towarów
oferowanych przez Sklep.
1.6.
Usługa elektroniczna – usługa polegająca na umożliwieniu
Klientowi złożenia zamówienia w Sklepie za pośrednictwem
Formularza zamówienia.
1.7.
Dzień roboczy - dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem
świąt i dni wolnych od pracy w rozumieniu ustawy z 18 stycznia 1951
r. o dniach wolnych od pracy.
1.8.
Zamówienie – oświadczenie Klienta lub Sprzedawcy stanowiące
zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży towaru oferowanego przez
Sklep. Zamówienie może być złożone za pośrednictwem Formularza
zamówienia.
1.9.
Prawo przewozowe – ustawa z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo
przewozowe (Dz.U. Nr 53, poz. 272 ze zm.)
1.10.
Produkt – rzecz ruchoma nabywana przez Klienta za
pośrednictwem Sklepu.
2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
2.1.
Złożenie zamówienia przez Klienta za pośrednictwem sklepu
internetowego www.jakama.pl jest równoważne z akceptacją
postanowień niniejszego Regulaminu.
2.2.
Treść niniejszego regulaminu można utrwalić, pozyskać i
odtworzyć w każdym czasie poprzez jego wydrukowanie, zapisanie na
odpowiednim nośniku.
2.3.
Do prawidłowego korzystania ze strony www.jakama.pl (systemu
teleinformatycznego) wymagane jest posługiwanie się komputerem,
tabletem, laptopem, netbookiem, notebookiem, telefonem lub innym
urządzeniem multimedialnym z dostępem do Internetu, dostępem do
poczty elektronicznej oraz korzystania z przeglądarki internetowej,
zainstalowanej na jednym z ww. urządzeń, Mozilla Firefox w wersji
10 lub wyższej, Internet Explorer w wersji 8.0 i wyższej, Opera w
wersji 11 i wyższej, Google Chrome w wersji 17 i wyższej, a także
włączona w przeglądarce internetowej obsługa plików cookies.
3. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
3.1.
Składać zamówienia mogą pełnoletnie osoby fizyczne
posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz osoby
prawne, za pośrednictwem ich przedstawicieli.
3.2.
Osoby niepełnoletnie oraz ograniczone w zdolnościach do
czynności prawnych mogą składać zamówienia jedynie za wiedzą i
zgodą swoich przedstawicieli ustawowych.
3.3.
Ceny wskazane na stronie Sklepu www.jakama.pl są cenami
brutto, obejmującymi stawki podatku VAT i wyrażone są w złotych
polskich (PLN), ceny mogą być wyrażone także w innych walutach i
w kwocie netto.
3.4.
Zamówienia można składać z opcją:
a) przedpłaty
(płatność z góry na wskazany rachunek bankowy Sprzedawcy),
b)
płatność gotówkowa w sklepie stacjonarnym przy odbiorze osobistym
zamówienia .
3.5.
Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży produktów przedstawionych
na stronie sklepu internetowego www.jakama.pl jest:
a)
złożenie zamówienia przez Kupującego za pośrednictwem
formularza dostępnego na stronie Sklepu i kliknięcie „Zamówienie
z obowiązkiem zapłaty”,
b) podanie danych
osobowych, niezbędnych do wykonania umowy sprzedaży i wystawienia
rachunku: imię i nazwisko, adres zamawiającego, adres doręczenia
przesyłki, numer telefonu, adres e-mail oraz nazwy i ceny
zamówionych produktów, a także sposób ich dostawy. W przypadku
Klienta prowadzącego działalność gospodarczą (zawodową) i
składającego zamówienie w związku z tą działalnością także
numer NIP oraz nazwę i siedzibę firmy,
c)
potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji przez
Sprzedawcę, potwierdzenie obejmuje co najmniej: nazwę handlową
produktu, ilość zamówionych egzemplarzy oraz cenę poszczególnych
egzemplarzy i cenę obejmującą całość zamówienia, a także
koszt przesyłki uzależniony od opcji zamówienia (za pobraniem lub
przedpłata),
d) wpłaty na konto Sprzedającego
kwoty wskazanej w potwierdzeniu przyjęcia zamówienia (w przypadku
zamówienia z opcją przedpłaty).
3.6.
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji jest
przesyłane na adres e-mail Kupującego wskazany przez niego w
Formularzu zamówienia.
3.7.
Przystąpienie do realizacji zamówienia następuje najpóźniej
w 2 dniu roboczym po dniu, w którym zostało złożone zamówienie
lub w 2 dniu roboczym w przypadku złożenia zamówienia w dniu
wolnym od pracy.
3.8.
Sprzedający może odmówić realizacji zamówienia w
przypadku:
a) braku zapłaty przelewem na konto
w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania przez Kupującego
potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji (dotyczy
opcji zamówienia z przedpłatą),
b) braku
wskazania w formularzu zamówienia wszystkich danych niezbędnych do
realizacji zamówienia.
c)
wystąpienia nieprzewidzianych sytuacji losowych . ( np. kwarantanna
).
3.9.
Zamówienia klient zobowiązany jest odebrać do 2 dni
roboczych. Po upływie tego czasu zamówienie zostaje anulowane.
3.10.
W przypadku gdy Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z
powodu braku dostępności zamówionego produktu, zwróci Kupującemu
wpłacone przez niego pieniądze na poczet ceny niezwłocznie, nie
później niż w terminie 7 dni od dnia zawiadomienia o niemożliwości
realizacji zamówienia, chyba że Kupujący wyrazi zgodę na
przedłużenie terminu realizacji zamówienia ponad 30 dni
kalendarzowych od dnia przyjęcia zamówienia do realizacji.
3.11.
Kupujący może anulować zamówienie do momentu przystąpienia
przez Sprzedawcę do jego realizacji.
3.12.
Ceny produktów przedstawionych na stronie Sklepu mogą ulec
zmianie, jednakże nie dotyczy to cen produktów, które zostały
potwierdzone przez Sprzedającego w potwierdzeniu zamówienia.
3.13.
Zakup Produktu w Sklepie wiąże się z obowiązkiem osobistego
odbioru.
4.
REALIZACJA ZAMÓWIENIA
4.1.
Sklep rezerwuje towar z zamówienia klienta do 2 dni roboczych
.
4.2
Zamówienia klient zobligowany jest odebrać osobiście.
4.3.
W przypadku realizacji zamówienia z opcją odbiór osobisty i
płatność gotówką w sklepie stacjonarnym Sprzedawca zastrzega
sobie prawo własności zamówionego towaru, do momentu uiszczenia
przez Kupującego pełnej ceny za zamówiony towar.
5.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
5.1.
Z uwagi na fakt, iż sklep sprzedaje żywe stworzenia , nie ma
możliwości reklamacji oraz zamiany towaru.
5.2.
W przypadku odstąpienia od umowy zakupu Produktu umowę uważa
się za niezawartą.
5.3.
Konsument jest zobowiązany poinformować sprzedającego, iż
odstępuje od umowy, przed czasem realizacji zamówienia. Rezerwacja
towaru zostaje wówczas anulowana.
5.4.
Sklep zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego
płatności niezwłocznie nie później niż przed upływem 14 dni od
dnia otrzymania zwracanego Produktu lub dostarczenia przez Konsumenta
dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie
nastąpi wcześniej.
5.5.
Sklep dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego
sposobu zapłaty, jakiego dokonał Konsument. W przypadku podania
przez konsumenta rachunku bankowego w oświadczeniu o odstąpieniu
zwrot następuje na ten rachunek.
5.6.
Konsument ponosi względem Sklepu odpowiedzialność za
zmniejszenie wartości rzeczy będącej wynikiem korzystania z niej
w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru,
cech i funkcjonowania rzeczy.
6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ SKLEPU ZA WADY
6.1.
Sklep jest odpowiedzialny względem Konsumenta, jeżeli
zakupiony Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
6.2.
Wada fizyczna polega na niezgodności Produktu z umową. W
szczególności Produkt jest niezgodny z umową, jeżeli:
6.2.1.
nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien
mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z
okoliczności lub przeznaczenia,
6.2.2.
nie ma właściwości, o których istnieniu Sklep zapewnił
Konsumenta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
6.2.3.
nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował
Sklep przy zawarciu umowy, a Sklep nie zgłosił zastrzeżenia co do
takiego jej przeznaczenia;
6.2.4.
została Konsumentowi wydana w stanie niezupełnym.
6.3.
Na równi z zapewnieniem Sklepu traktuje się publiczne
zapewnienia producenta lub jego przedstawiciela, osoby, która
wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności
gospodarczej, oraz osoby, która przez umieszczenie na rzeczy
sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia
odróżniającego przedstawia się jako producent.
6.4.
Produkt ma wadę fizyczną także w razie nieprawidłowego jego
zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane
przez Sklep lub osobę trzecią, za którą Sklep ponosi
odpowiedzialność albo przez Konsumenta, który postąpił według
instrukcji otrzymanej od Sklepu.
6.5.
Jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku
od dnia wydania Produktu, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna
istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na
Konsumenta.
6.6.
Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady
fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na
Konsumenta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w
tej samej chwili.
6.7.
Z chwilą wydania Produktu Konsumentowi przechodzą na
Konsumenta korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz
niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia (przejście
niebezpieczeństwa na Konsumenta).
6.8.
Sklep nie jest odpowiedzialny względem Konsumenta za to, że
rzecz sprzedana nie ma właściwości wynikających z publicznych
zapewnień, o których mowa w 6.3 niniejszego regulaminu, jeżeli
zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać
albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu
umowy sprzedaży, albo gdy ich treść została sprostowana przed
zawarciem umowy sprzedaży.
6.9.
Sklep nie odpowiada także za wady fizyczne, o których
Konsument został poinformowany przez Sklep przed zakupem
Produktu.
6.10.
Sklep odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna
została stwierdzona przed upływem dwóch lat, od dnia wydania
rzeczy Konsumentowi.
6.11.
W przypadku rzeczy używany (produkt używany) termin
odpowiedzialności wynosi 1 rok od dnia wydania.
6.12.
W przypadku stwierdzenia wady Konsument ma jeden rok na żądanie
usunięcia wady lub wymianę wadliwego Produktu, przy czym termin ten
nie może się skończyć przed upływem dwóch lat od dnia wydania
Produktu.
6.13.
W terminie 1 roku od dnia stwierdzenia wady Konsument może
także złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu
ceny z powodu wady Produktu.
6.14.
W przypadku żądania przez Konsumenta wymiany Produktu na
wolny od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia
oświadczenia o odstąpieniu (obniżeniu ceny) rozpoczyna się z
chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany wadliwego Produktu
lub usunięcia wady.
6.15.
Jeżeli Produkt ma wadę, Konsument może żądać wymiany
Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady.
6.16.
Sklep jest obowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od
wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych
niedogodności dla Konsumenta.
6.17.
Sklep może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta,
jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową Produktu wadliwego w
sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwy albo w porównaniu
z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową
wymagałoby nadmiernych kosztów.
6.18.
Jeżeli Produkt ma wadę, Konsument może złożyć
oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że
Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego
wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie.
Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już
wymieniony lub naprawiany przez Sklep albo Sklep nie uczynił zadość
obowiązkowi wymiany wadliwego Produktu na wolny od wad lub Sklep nie
usunął wady.
6.19.
Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia
wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany
Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu
do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest
niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze
sposobem proponowanym przez Sklep (przy ocenie nadmierności kosztów
uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i
znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę
niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób
zaspokojenia).
6.20.
Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny
wynikającej z umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje
do wartości Produktu bez wady.
6.21.
Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest
nieistotna.
6.22.
Jeżeli spośród Produktów tylko niektóre są wadliwe i dają
się odłączyć od Produktu wolnego od wad, bez szkody dla Sklepu i
Konsumenta, uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od umowy ogranicza
się do Produktów wadliwych.
6.23.
Jeżeli z powodu wady fizycznej Produktu Konsument złożył
oświadczenie
o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny, może
on żądać naprawienia szkody, którą poniósł przez to, że
zawarł umowę, nie wiedząc o istnieniu wady, choćby szkoda była
następstwem okoliczności, za które Sklep nie ponosi
odpowiedzialności, a w szczególności może żądać zwrotu kosztów
zawarcia umowy, kosztów odebrania, przewozu, przechowania i
ubezpieczenia rzeczy oraz zwrotu dokonanych nakładów w takim
zakresie, w jakim nie odniósł korzyści z tych nakładów. Nie
uchybia to przepisom
o obowiązku naprawienia szkody na zasadach
ogólnych uregulowanych w Kodeksie cywilnym.
6.24.
Powyższe stosuje się odpowiednio w razie dostarczenia
Produktu wolnego od wad zamiast Produktu wadliwego albo usunięcia
wady przez Sklep.
6.25.
Jeżeli reklamacja Konsumenta, który zażądał wymiany
wadliwego Produktu lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o
obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być
obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w
terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za
uzasadnione.
6.26.
Reklamację proszę wysyłać pod adres:
Ewa Paluszkiewicz
Jakama, ul. Gałczyńskiego 34 , 31-564 Kraków.
6.27.
W przypadku zaistnienia sporu ze Sklepem, co do sposobu
rozpatrzenia reklamacji przez Sklep lub zasadności roszczeń
Konsumenta, spór może zostać poddany pod rozstrzygnięcie stałego
polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji
Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego ze
sprzedaży Produktu bądź Konsument może zwrócić się do
wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie
postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu
między Klientem, a Sklepem.
6.28.
Konsument może też uzyskać nieodpłatnie pomoc w sprawie
rozstrzygnięcia sporu ze Sklepem zwracając do powiatowego
(miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do
której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in.
Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów
Polskich).
6.29.
Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sklepem, a Klientem
niebędącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądowi
właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy
7. WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUGI DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
7.1.
Świadczenie Usługi elektronicznej polegające na umożliwieniu
Klientowi złożenie zamówienia za pomocą Formularza zamówienia
jest nieodpłatne.
7.2.
Zawarcie umowy o świadczenie Usługi elektronicznej
polegającej na umożliwieniu złożenia zamówienia poprzez
wypełnienie Formularza zamówienia następuje w momencie wejścia
przez Klienta na stronę Sklepu, gdzie znajduje się Formularz
zamówienia oraz rozpoczęcie jego wypełniania.
7.3.
Zakończenie lub wykonanie Usługi elektronicznej następuje w
momencie złożenia zamówienia lub zaprzestania jego składania
przez Klienta.
8. REKLAMACJA USŁUGI ELEKTRONICZNEJ
8.1.
Reklamacje związane ze świadczeniem usługi elektronicznej
mogą być składane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres
e-mail: biuro@jakama.pll lub też pisemnie na adres: Ewa
Paluszkiewicz Jakama, ul. Gałczyńskiego 34 , 31-564 Kraków.
8.2.
Rozpatrzenie reklamacji usługi elektronicznej następuje
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej
otrzymania.
8.3.
Odpowiedź na reklamację jest wysyłana na adres poczty
elektronicznej Klienta podany w reklamacji lub adres zwrotny
listu.
8.4.
Zaleca się podanie poniższych informacji celem ułatwienia i
szybszego rozpoznania reklamacji: rodzaj i data wystąpienia
nieprawidłowości, dane kontaktowe w tym adres poczty
elektronicznej.
9. Zagrożenia wynikające z
korzystania z usługi elektronicznej za pośrednictwem
Internetu
9.1.
Z uwagi na publiczny charakter sieci www (Internet),
wykorzystywanej do świadczenia usług, korzystanie z tych Usług
elektronicznych może wiązać się z ryzykiem związanym z
ingerencją osób trzecich w transmisję danych przesyłanych za jej
pośrednictwem pomiędzy Sklepem a Klientem. Szczególne ryzyko
związane jest z korzystaniem z konta użytkownika w Sklepie przez
osoby nieuprawnione w przypadku, gdy Klient nie dołoży należytej
staranności przy zachowaniu poufności utworzonego loginu oraz hasła
dostępu, lub udostępni te informacje osobom trzecim, lub będzie
logował się do swojego konta mimo, że nie będzie z niego
korzystał w danym momencie lub też w przypadku „zainfekowania”
systemu teleinformatycznego przez różnego rodzaju oprogramowania
tworzone głównie w celu wyrządzania szkód, typu wirusy, „robaki”
(Worms) czy „konie trojańskie”. By uniknąć zagrożeń z tym
związanych, w tym pojawiających się w momencie otwierania e-mail,
ważne jest, aby Klient zaopatrzył swój komputer lub inne
urządzenie za pośrednictwem którego łączy się z Internetem w
program antywirusowy i stale go aktualizował, instalując jego
najnowsze wersje, niezwłocznie po pojawieniu się ich na
rynku.
9.2.
Sprzedawca informuje również, że szczególne zagrożenia
związane z korzystaniem z Usługi elektronicznej, w tym i opisywanej
w Regulaminie, wiążą się z działalnością tzw. hackerów,
zmierzających do włamania się zarówno do systemu Sklepu (np.
ataki na jego witryny), jak i Klienta.
9.3.
Klient przyjmuje zatem do wiadomości, że mimo stosowania
przez Sprzedawcę rozmaitych, nowoczesnych technologii „obronnych”
nie istnieje perfekcyjne zabezpieczenie chroniące przed opisanymi
wyżej niepożądanymi działaniami.
9.4.
Zabronione jest wprowadzanie do Formularza zamówienia
jakichkolwiek danych naruszających uprawnienia osób trzecich
(niedozwolone korzystanie).
9.5.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za treść danych
wprowadzonych przez Klienta za pośrednictwem Formularza zamówienia,
w szczególności za naruszenie jakichkolwiek praw osób trzecich, w
sytuacji gdy nie wie o bezprawnym charakterze tych danych lub
związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego
zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym
charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie
uniemożliwi dostęp do tych danych.
9.6.
W przypadku uzyskania przez Klienta wiadomości o korzystaniu
przez Klienta z usługi niezgodnie z Regulaminem lub z obowiązującymi
przepisami (niedozwolone korzystanie), Sprzedawca może przetwarzać
dane osobowe Klienta w zakresie niezbędnym do ustalenia
odpowiedzialności Klienta, pod warunkiem że utrwali dla celów
dowodowych fakt uzyskania oraz treść tych wiadomości.
9.7.
Sprzedawca może powiadomić Klienta o jego nieuprawnionych
działaniach z żądaniem ich niezwłocznego zaprzestania, a także o
skorzystaniu z uprawnienia, o którym mowa powyżej.
10. DANE OSOBOWE
10.1.
Akceptując Regulamin Sklepu Klient zgadza się na gromadzenie
i przetwarzanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia
zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
osobowych (Dz.U. z Nr 133, poz. 883 ze zm.).
10.2.
Klient ma nieograniczone prawo do dostępu do swoich danych
oraz ich poprawiania.
10.3.
Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca –
Ewa Paluszkiewicz Jakama, ul. Szewska 16, 32-043 Skała.
10.4.
Celem zbierania danych osobowych przez Sprzedawcę jest:
nawiązanie, wykonanie lub rozwiązanie stosunku umownego miedzy
Klientem i Sprzedawcą, polegającego na realizacji złożonego przez
Klienta zamówienia, marketing bezpośredni produktów lub usług
oferowanych przez Sprzedawcę za zgodą Klienta, dochodzenie roszczeń
z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.
10.5.
Podczas składania zamówienia za pośrednictwem Formularza
zamówienia, Klient poproszony zostanie o podanie następujących
danych osobowych: imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres
doręczenia przesyłki, numer telefonu, adres poczty e-mail, w
przypadku firm także nazwę firmy, numer NIP.
11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
11.1.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie
zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy z
30 maja 2014 r.o prawach konsumenta, ustawy z 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe
przepisy polskiego prawa.
11.2.
Wszelkie zmiany Regulaminu następują za wcześniejszym
powiadomieniem na stronie Sklepu i mają zastosowanie wraz z
pozostałymi zapisami Regulaminu do Klientów, którzy jeszcze nie
złożyli zamówienia.
11.3.
Klientów, którzy złożyli zamówienie obowiązuje Regulamin
w wersji obowiązującej w czasie składania zamówienia.
11.4.
Niniejszy regulamin wchodzi w życie w dniu 15.03.2021 r.